ارائه مطالب آموزشي ، مهارتي و سوالات مقطع ابتدايي
آموزش ابتدایی 2
 
 
جمعه 24 شهريور 1391برچسب:, :: 10:24 ::  نويسنده : گیتی محمد بیگلو

دوست عزیز:چه زیباست دررفتار با دیگران خوبی ها را جمع کنیم ، بدی ها را تفریق نماییم ، شادی ها را ضرب نماییم ، غم ها را تقسیم نموده ، از نفرت ها جذر بگیریم و محبت ها را به توان برسانیم .

 

هندسه شخصیت خود را با خطوطی منظم و راست ترسیم کنیم و فراموش نکنیم که یک انسان مسئول باید زندگی فردی اش را بر دو اصل منفی استوار کند تا زندگی اجتماعی و اقتصادی اش همواره براساس اصل مثبتی پایدار بماند : اول آنکه بیش از نیاز نخواسته باشد تا برای کسب آن خود را به خفت بیندازد دوم آنکه بیش از نیاز نداشته باشد تا برای حفظ آن در هراس بیافتد .



جمعه 24 شهريور 1391برچسب:, :: 10:11 ::  نويسنده : گیتی محمد بیگلو

گاه و بي‌گاه از من مي‌پرسند:«به جز كشور خودت ‌به كدام كشور ديگر علاقه داري؟» 

هميشه يك جواب داشته‌ام: تايوان.
مردم مي‌پرسند «تايوان؟ چرا تايوان؟»
جواب خيلي ساده است. چون تايوان صخره‌اي لم‌ يزرع در دريايي پر از امواج طوفاني و بدون منابع طبيعي براي زندگي كردن است. حتي براي ساخت و ساز بايد از چين، شن و ريگ وارد كند و با وجود همه اينها چهارمين ذخاير كلان مالي دنيا را در اختيار دارد. زيرا به جاي كندن زمين و استخراج هر آنچه كه بالا مي‌آيد، ‌تايوان ذهن و افكار 23ميليون تايواني را مي‌كاود‌، استعدادشان را، انرژي‌‌شان را و هوش و ذكاوت شان را.چه زن و چه مرد. هميشه به دوستانم در تايوان مي‌گويم:‌ شما خوشبخت‌ترين مردم دنيا هستيد، چطور اينقدر خوشبخت شده‌ايد؟ ‌نه نفت داريد،‌ نه سنگ‌آهن، نه جنگل، ‌نه الماس،‌ نه طلا، ‌فقط مقدار كمي ذخاير ذغال سنگ و گاز طبيعي ‌و به خاطر همين هم است كه فرهنگ تقويت مهارت‌هايتان را توسعه داده‌ايد؛ كاري كه امروزه ثابت شده با ارزش ترين و تنها منبع تجديدپذير واقعي در جهان است. حداقل اين برداشت شهودي من بود. اما ما در اينجا دلايلي نیز داريم كه اين موضوع را ثابت مي‌كند.



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 2 شهريور 1391برچسب:, :: 14:15 ::  نويسنده : گیتی محمد بیگلو

به گفته پژوهشگران انجام تكاليف درس رياضي به طور گروهي و مطالعه در كنار همكلاسي در كلاس درس به عنوان جديدترين روش موفقيت آميز و پربازده در يادگيري درسي رياضي مطرح شده است.


 پژوهشگران علوم آموزشي با همكاري دانشمندان رياضي موفق شدند روش جديدي را در تدريس درس رياضي براي دانش آموزان ابداع كنند.
بنابراين گزارش، تحقيقات انجام شده توسط پرفسور ساليوان و همكارانش در دانشگاه موناش اسكاتلند حاكي است كه استفاده از يك همكار يا همكلاسي در حل تمرينات رياضي و انجام تكاليف مشترك درس رياضي در يادگيري بهتر دروس تأثير بسيار مثبتي را بر جاي خواهد گذاشت.


به گفته پژوهشگران آموزش اسكاتلند اين طرح جديد كه قرار است در همه مدارس و موسسات آموزشي رياضي اجرا شود داراي آثار ثمر بخش خواهد بود.
بنابراين گزارش، اجراي اين طرح نوين در نظام آموزش درس رياضي به دليل فراري شدن دانش آموزان از تحصيل درس رياضي و خسته كننده بودن آن عنوان شده است.
 

منبع:http://class-6.blogfa.com



درباره وبلاگ

اين وبلاگ سعي دارد ، اطلاعات مورد نيازآموزشي و مهارت ياد گيري را با بهره گيري از تجربيات چندين ساله آموزشي خود ،و همچنين جمع بندي ازسايرمنابع دراختيار دانش آموزان عزيزو همكاران گرامي قرار دهد.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزش ابتدایی 2 و آدرس amozeshb.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 1471
بازدید کل : 53058
تعداد مطالب : 153
تعداد نظرات : 37
تعداد آنلاین : 1

شروع کد نظرسنجی! -->city=IRXX0018&border=B01937' type=text/javascript >